مهر برجام

فرصت های تازه ای که پس از توافق هسته ای با شش کشور بزرگ دنیا پیش روی ما گشوده خواهد شد.

مهر برجام

فرصت های تازه ای که پس از توافق هسته ای با شش کشور بزرگ دنیا پیش روی ما گشوده خواهد شد.

آخرین نظرات

دستور رئیس‌جمهور برای اختصاص ۲۰میلیارد به صندوق حمایت از قهرمانان

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش از دستور رئیس‌جمهور برای اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به این صندوق خبر داد و گفت: با این بودجه، بخش زیادی از مشکلات حل می‌شود.

محمد جمشیدی در حاشیه مراسم تقدیر از مدال‌آوران و قهرمانان سال ۹۳ ورزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در رابطه با پرداخت حقوق معوقه پیشکسوتان توضیح داد و اظهار داشت: حدود ۱۰ روز پیش حقوق معوقه یک برج پیشکسوتان ورزش را پرداخت کردیم؛ این پرداختی در مجموع ۳۵۰ میلیون تومان انجام شد.

وی ادامه داد: تلاشمان بر این بود تا پایان سال حقوق معوقه پیشکسوتان ورزش از صندوق را به صفر برسانیم، اما این مهم محقق نشد؛ طوری که اگر بتوانیم تا پایان اسفند یک مرحله از حقوق معوقه این دسته ورزشکاران را پرداخت کنیم، باز هم به اندازه یک برج به آنها بدهکار خواهیم بود.

جمشیدی با بیان اینکه نتوانستیم به وعده خود برای پرداخت کل مطالبات پیشکسوتان ورزش عمل کنیم، یادآور شد: از این بابت خجالت‌زده این قشر زحمتکش ورزش هستیم که سالیان سال پرچم ایران را با قهرمانی و مدال‌آوری خود در میادین آسیایی و جهانی به اهتزاز درآوردند. از این وضعیت راضی نیستیم اما همچنان تلاشمان را ادامه می‌دهیم تا در اولین فرصت و هر چه زودتر حقوق معوقه پیشکسوتان را به صفر برسانیم. اگرچه موضوعات اقتصادی که گریبانگیر کشور است نیز در این زمینه نقش خواهد داشت.

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در بخش پایانی گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: اخیراً رئیس‌جمهور دستوری مبنی بر اختصاص ۲۰ میلیارد تومان در قالب کمک مالی به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی داده است. این نادرترین دستوری بوده که تا به امروز از سوی مقام ریاست جمهوری در دوره‌های مختلف و در راستای عنایت و توجه به صندوق حمایت از قهرمانان داده شده است.

جمشیدی تصریح کرد: اگر این بودجه در سال ۹۵ به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تزریق شود، می‌تواند برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات مالی موجود، کمک حال باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی